joi, 4 martie 2010

Parerea mea!

Oricat as vrea sau mai precis oricat de mult as spera ca urcusurile si coborasurile din ultima vreme sa nu ma fi schimbat cu nimic esential, sa fiu aceeasi ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat sau ca si cum as fi fost atat de puternica incat toate au trecut pe sub talpile mele incaltate..............
....EI, BINE,......EROARE!!!!!! SURPRIZA!
Nu mai sunt aceeasi!
Mai precis am cateva modificari esentiale: simt unele impliniri care ma motiveaza deseori, ma mobilizeaza sa nu ma las infranta.
Dar simt si unele rani provocate de altii care imi amintesc (a cata oara?) cat de vulnerabili suntem in fata apropiatilor nostri.
Cu toate acestea, cu bune si rele laolalta, imi promit mereu ca voi trece peste toate si ca singura solutie pentru a nu mai fi ranita, ar fi sa am incredere cel mai mult in ceea ce pot face eu pentru mine si pentru altii, nu in ceea ce ar putea face altii pentru mine! Trebuie pastrata acea distanta sanatoasa, confortabila, trebuie respectate acele grade de libertate vitale deseori.
.....Parerea mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu