miercuri, 30 decembrie 2009

Miercuri....Joi....2010!


Mai este atat de putin pana va incepe Anul Nou...
Aproape ca nu-mi vine sa cred ca 2009 a trecut, abia incepusem sa ma obisnuiesc cu el, cu tot ceea ce mi-a adus nou, cu toate cate erau de la fratii lui mai mari si iata ca in scurt timp trebuie sa-l salut pe cel mai mic dintre frati: 2010!
Ca totdeauna in aceste ultime zile din an, oricat de ocupata sau libera as fi, prin mintea mea alearga crampeie din anul care tocmai se incheie: bucurii, tristeti, surprize, ca intr-un montaigne russe. Chiar senzatia dupa o astfel de incursiune este aceea de dupa o "plimbare" in montaigne russe!
Ce am facut bine, ce am gresit, ce intalniri benefice am avut, ce intamplari nefaste si tot asa.
Sunt fericita ca cei din familie sunt sanatosi si linistiti, ma bucur ca am prieteni foarte buni si dragi care chiar daca nu sunt mereu cu mine, ii simt alaturi.
Tuturor celor dragi le doresc sanatate, liniste si dragoste in suflete!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu