luni, 28 decembrie 2009

Gata si Craciunul!


A trecut si Craciunul!
Am avut niste zile foarte frumoase, din Ajunul Craciunului si pana acum! Cei dragi din familie mi-au fost alaturi, prietenii de asemenea (in persoana sau le-am simtit gandurile bune)...... nu este minunat?

De asemenea mi-am pus patinele in picioare, dupa aproape 30 de ani si m-am descurcat neasteptat de bine. Prima oara mi-a fost putin teama, mai ales ca patinele erau altfel decat cele pe care invatasem eu, dar dupa un sfert de ora mi-am recastigat in mare masura siguranta de altadata...

Dupa prima zi de patinaj a urmat si a doua zi de patinaj in care am fost chiar mai stapana pe situatie. Mi-a facut foarte bine acest intermezzo sportiv!

Multumesc tuturor celor care mi-au fost alaturi in aceste zile si care mi-au facut cele mai frumoase daruri: gandurile calde si frumoase si prietenia lor statornica!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu