miercuri, 9 septembrie 2009

Sursa mea de inspiratie


Stiam ca un nou drum la casa bunicilor de la Neagra Sarului ma va ajuta sa infrunt o saptamana ca asta, in care fiecare zi are o parte de neprevazut dar si o multime de obligatii.
Stiam ca terminandu-se vacanta cat si vara le voi regreta abia acum pe amandoua...
Stiam ca dorind sa schimb cate ceva in viata mea personala cat si in cea profesionala, eforturile se vor inmulti si zilele nu vor numara suficiente ore in curand!
Incepe sa ma sperie putin aceasta perspectiva dar stiu ca pot, stiu ca este mai bine asa, deci nu-mi ramane decat sa merg inainte fara nicio ezitare, fara prea multa analiza (atat de comuna balantelor ca mine).


Stiu ca intoarcerile la Neagra Sarului din acest an au avut un efect benefic asupra deciziilor mele; ma motiveaza enorm faptul ca acolo au fost oameni care au avut permanent mult curaj, au crezut mereu in bine si nu s-au lasat niciodata infranti.
Si acesti oameni nu sunt altii decat bunicii mei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu