vineri, 18 septembrie 2009

Simple ganduri

"The good you do today people will often forget tomorrow;
Do good anyway."


Sper ca binele facut mie de cineva sa nu-l uit! Astazi am primit o mare dovada de generozitate si prietenie si stiu ca nu le voi uita niciodata.
Iar acest bine are loc intr-o perioada destul de tulbure si cu multe dezamagiri in privinta oamenilor. Multumesc!

Poate ca si eu am facut uneori bine celor din jurul meu, neasteptand multumiri sau recunostinta vesnica dar cel mai des s-a uitat repede si nu mi s-a raspuns cu bine.
In general am o buna memorie si daca uneori mai mimez ca nu vad sau ca nu inteleg, o fac doar ca cel de langa mine sa nu se simta jenat sau pur si simplu mai ofer sanse de indreptare.
In realitate vad si inteleg tot ce este de vazut si de inteles, iar iertarea ma insoteste mult timp pana la limita de la care nu mai pot continua...si abia atunci intervine ruptura.
Iata un alt modus vivendi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu