duminică, 14 iunie 2009

Cine suntem noi?


Am putea spune ca suntem "Gheorghita" sau "Maria", am putea spune ca suntem "profesorul X" sau patronul celebrei firme "Y". Putem fi fiul sau fiica celebrilor "Z" sau omului de rand "ESCU"; ar putea fi o multime de posibilitati de raspunsuri...
Si totusi cine suntem noi cu adevarat: un amestec de trup si suflet, putin spirit, fiecare parte fiind in proportie variabila, fiecare cu nevoile sale.
Si daca ma gandesc bine, nici asta nu ne defineste foarte mult si nu ne deosebeste pe unii de altii.
Eu cred ca fiecare din noi este proiectia asupra celor din jurul nostru, suntem amintirile si sentimentele pe care le-am produs celor din jurul nostru.
Sigur ca ne proiectam atat iubirea, fericirea, bunatatea, faptele bune cat si tristetile, frustrarile, rautatile, egoismul.
Toate acestea raman in memoria afectiva a fiecarui om cu care ne-am intalnit in viata macar o singura data.
De fapt acestia suntem noi. Faptul ca deseori impresioneaza exteriorul unui om prin frumusete, eleganta, ostentatie, bogatie sau prin opusele acestora, este doar o etapa in evolutia fiecaruia dintre noi. In timp acestea se estompeaza si ramane doar amintirea faptelor bune sau mai putin bune, dupa caz...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu