vineri, 12 martie 2010

Multumesc, Serban!

Am vrut initial sa scriu despre disperare, deznadejde si alte ganduri triste, DAR mi-am amintit o explicatie impresionanta si optimista a unei intamplari frumoase pe care am avut-o de 8 Martie. La spectacolul scolii noastre dedicat acestei zile si primaverii, in timp ce ascultam o melodie despre mame, despre dorinta noastra de a le avea mereu alaturi, desigur am avut emotii mari si chiar mi-a transmis o mare tristete. In acel moment a aparut copilul meu care ma cauta sa ma felicite pentru ziua mamelor. Nu apucase s-o faca de dimineata...
Momentul a fost unul foarte emotionant, incat si Mihai care canta pe scena l-a observat si l-a amintit. A fost un exemplu de coincidenta fericita care ne releva partea luminoasa a vietii noastre.
Care este simbolul gasit de o prietena? Foarte frumos si adevarat: sa-mi amintesc in momentele de disperare legate de mama mea, ca la randul meu sunt mama si de faptul ca baiatul meu are aceeasi nevoie de mine si ma iubeste la fel de mult. Multumesc, Serban!
Ca pleaca mereu cate cineva din viata noastra, unii pentru totdeauna, altii temporar, unii lasa amintiri frumoase, altii rani adanci, este ceva foarte adevarat, asa este de fapt viata noastra: un lung sir de plecari si sosiri!
Dar faptul ca avem langa noi pe tot parcursul vietii oameni care ne iubesc, care chiar au nevoie de noi, care ne raman alaturi la fericire sau durere (chiar daca sunt plecati, avand sufletele langa noi) de care avem si noi nevoie, este o mare binecuvantare!


Un comentariu:

  1. Sincer raman uimit si ma bucur sincer cand citesc sau vad se intampla asa ceva. Ba as putea spune ca ii invidiez pe cei care au cui darui sa macar, spune o vorba frumoasa si sa fie crezuti. E mare lucru.
    Felicitari Serbane!

    RăspundețiȘtergere