duminică, 31 mai 2009

La Lucina!

Doamne, ce locuri frumoase sunt in tara asta!
Ieri am fost intr-o excursie la Lucina, cu un grup de copii si unul de adulti. Tot drumul de la C-lung pana acolo este o incantare, mai ales fiind abia luna mai, totul era de un verde perfect!
Lucina este un loc minunat, unde se cresc de peste 200 ani ( herghelia a fost infiintata de austrieci) cai hutuli. Acum exista si CALUL DE BUCOVINA, care este putin mai inalt si cu o coama superba.
Ne-am simtit extraordinar, liberi in primul rand; am calarit aproape fiecare din noi cate putin, ajutati de ingrijitorii lor de acolo.
Sunt convinsa ca daca lumea ar vedea macar o singura data locurile, ar reveni mereu.
Desi la plecare se innorase si chiar incepea o ploaie "mocaneasca", eram cu totii veseli si multumiti.
Daca ajungeti vreodata in Nordul Moldovei va invit cu drag sa vizitati herghelia de la Lucina!

Un comentariu:

  1. mirela, ma numesc sarina....imi doresc din tot sufletul sa ajung la lucina, am auzit multe lucruri mult prea frumoase.....din pacate nu exista nimic pe net....
    stii cumva vreun motel sau vreun nr de tel unde se poate face rezervare?????

    RăspundețiȘtergere