vineri, 24 aprilie 2009

Floarea de cactus

Astazi am primit un cadou neasteptat de la cineva de la care nu ma asteptam…
Unul din cactusii mei de la scoala a inflorit !!!! Pentru prima oara din toata inima lui « tepoasa » au iesit doua flori superbe. Azi dimineata cand le-am vazut am simtit o bucurie MARE !!! Mi l-am pus in asa fel incat sa-l vad mereu si sa ma bucur de el. Luni am sa postez si o fotografie cu el ca nu am acum aici unde scriu. Cum poate un cactus atat de tepos si de rece sa dea nastere unei asemenea minunatii ?!
Iata cum se explica probabil cum un om care in aparenta este fara stralucire, care este introvertit si uneori chiar uracios, poate face lucruri minunate...poate fi un mare sensibil : iata o explicatie ! Am gasit fotografiile care sunt chiar cu florile de la cactusul meu.
Va
doresc tuturor o saptamana buna!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu