sâmbătă, 18 aprilie 2009

Lumina Invierii


Azi se incheie SAPTAMANA PATIMILOR si fiecare cred ca a simtit mai mult sau mai putin, in masura in care si-a dorit, fiecare zi ca un pas spre LUMINA... Ma tem ca de multe ori ne petrecem zilele premergatoare Pastelui mai mult muncind, la cumparaturi, gatind........uitand de RASTIGNIRE SI INVIERE! Doresc din toata inima ca Lumina care se naste in fiecare an printr-un miracol, de aproape 2000 ani, sa nu vina in zadar. Imi doresc mult sa ne aduca liniste in suflete, iubire pentru oameni, intelepciune si generozitate!

Un comentariu:

  1. Ai mare dreptate cand spui ca ne lasam dusi de val si acordam o importanta laicizata acestei Sfinte Sarbatori, care, de altfel, este cea mai importanta! As fi ipocrita sa nu recunosc sa si eu m-am cam lasat ispitita, dar mi-am revenit cu rugaciune si prin insistentele prietenilor. Iti doresc un Paste Luminos! Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere