marți, 2 noiembrie 2010

Ganduri...


Am reinceput cursurile, in calitate de studenta! De data aceasta, spre deosebire de prima oara, o fac din convingerea ca este ceea ce imi doresc si mi se potriveste. Desigur sunt disfunctii si acum. Din cauze conjuncturale, atitudinale, materiale, emotionale... si atatea altele. Dar luate in ansamblu, cursurile sunt motivante si-mi confirma asteptarile. Exceptiile uneori ma sperie, ma fac sa renunt, dar imediat ma redresez, privind inainte si ignorandu-le pe cat posibil....
Cursul de duminica a avut un mare impact asupra mea. Mi-a dat mult de gandit prin caile nenumarate pe care mi le-a deschis. Am gasit in acest fel explicatii la o multime de situatii conflictuale pe care le-am avut de-a lungul timpului. Am inteles sursa unora si explicatia reactiilor in multe din cazuri. Ma ajuta mult acest gen de intelegere. Ma inteleg mai bine pe mine si pe ceilalti.
O alta noutate ar fi ca am reinceput sa cant la chitara... Serban si-a descoperit aceasta pasiune, iar eu am redescoperit-o alaturi de el!
Si uite asa am doua motive pentru care viata poate fi frumoasa, chiar si atunci cand sufletul este greu de durere... Pierderea mamei nu o pot inca depasi in niciun plan, dar gasirea unor motive de a merge inainte sunt foarte reconfortante si... e foarte bine ca exista!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu