sâmbătă, 21 martie 2009

Prezentul, ca un supermarket!!!!



Dupa o emisiune TV care m-a pus pe ganduri, am gasit in sfarsit cu ce pot asemana viata mea ( si poate si a altora?!) cu un cumparator dintr-un SUPERMARKET!!!!! Sunt inconjurata de mii de produse care pot fi alternativele oferite de viata cotidiana: conceptii despre viata, moduri de a trai, atitudini fata de ceea ce ne inconjoara, valori reale sau doar imaginare ( important e sa stii sa alegi), pareri diverse despre lume si viata, oferte promo pe care poate nu le observi, oferte de o extraordinara calitate care neavand etichete sclipitoare trec neobservate.....
Oare cat de buni trebuie sa fim incat sa stim sa alegem ce-i mai bun pentru noi? In definitiv noi facem intotdeauna alegerile, deci noi suportam consecintele, nu?
Desigur exista zile in care facem unele alegeri stiind dinainte ca nu ne va face bine produsul, dar ne asumam urmarile - in fond suntem oameni supusi erorilor...



"Crezi ca nu stiu
Ca in dosul
Acestui mirific incendiu in rosu
Nu e decat timpul
Las care trece
Mascandu-si plecarea
Cu spectaculoase si ipocrite minuni?



Crezi ca nu stiu
Ca gutuile
Nu cad sub regala
Lor greutate,
Ci-nvinse de-omizi
Nascute din dragostea
Prevazatoare
A meschinilor fluturi
Extravaganti si nebuni?



Crezi ca nu stiu
Ca victorioasa intoarcere
A lastunilor
Nu-i decat rezultatul
Alegerii crude
A celor puternici si rai
Dintre cei slabi si buni?

Fii linistit,
Mi s-a spus
Totul si nici o iluzie
N-a ramas nealungata,
Invatatorii si-au facut datoria.
Daca, in duminica-a toamnei,
Lumea imi pare perfecta,
Numai eu sunt vinovata,
Numai eu voi plati – luni."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu