duminică, 4 ianuarie 2009

2009 - UN AN BUN TUTUROR!!!!!!





La multi ani tuturor bloggerilor!!!!
Astazi am realizat ca e ultima zi din aceasta vacanta...Nici nu stiu cand a trecut. A inceput cu bucuria venirii, a continuat cu frenezia pregatirii unui frumos Craciun. Serban, fiul meu a fost cel mai fericit pentru ca a nins minunat si a putut sa schieze putin, chiar daca nu pe o partie performanta, a fost foarte multumit. Desigur ca eu m-am bucurat mult pentru el!
A urmat venirea prietenilor nostri din Spania, la care am stat acum doi ani la Barcelona. Am intampinat Anul Nou cu totii impreuna si a fost mai vesel asa.
Acum au plecat prietenii nostri, fratele si nepotica mea si am ramas din nou doar noi, "bastinasii"...

2 comentarii:

  1. Draga mea, si aici, desi mai tarziu, "La multi ani!"...multi si buni, cum se zice...Te admir...ma intreb cand mai ai timp si pentru blog. Imi doresc sa implinim dorintele noastre comune legate OAMENI! Cu un OM ca tine SE POATE, am deplina convingere.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult! Iti doresc si tie un an bun, cu multe impliniri.

    RăspundețiȘtergere